Zoet mandje

Mijn zoete spekjesmand droogde lekker in de zon… Na de vraag gisteravond van manlief of die gele pot er aan bleef en mijn geruststellende antwoord van niet, stond ik deze morgen zo welgezind op… En wat is er zoeter in de zomer dan… Kersen… Mmmm zo heerlijk… Ik geloof dat ik ze snel bij zal moeten vullen.

De zoete spekjesmand (patroon van Saskia Laan) is hier echt een toppertje. Zo zullen er zeker wel nog een paar gehaakt worden. Het is een snelklaar projectje en jawel… Ik ben helemaal verknocht aan de vliegertjes waar je zoveel mee kan doen. Mijn hoofd tolt van de ideeΓ«n πŸ˜‰


Ma’am musketier

2 gedachtes over “Zoet mandje

Geef een reactie

