Speeltoren

Ok… Dit berichtje is even helemaal niet haakgerelateerd, maar oh zo fijn om te delen.

Mijn man en ik waren 1 juli exact 10 jaar getrouwd. Als geschenk kregen we van onze werknemers palen en tijd cadeau om een speeltoren te maken voor de jet-ride die onze zoon op zijn eerste communie kreeg. 

Eigenlijk kan ik me geen betere werknemers bedenken… Want vrijdag gebeurde het… Met veel plezier kwamen ze allemaal langs om de droom van onze drie musketiers te helpen verwezenlijken. De jongens zijn echt waar in de wolken. Deze middag zaten ze drie uur lang op de toren te turen naar paardenkoersen die passeerden, s middags smulden ze er hun picknick. Dit is subliem en goed te doen!!! Met grote dank aan onze werknemers is de jongensdroom van onze drie musketiers in verwezenlijking gegaan… Door hun tijd – palen – paletten en enthousiasme!

Ik kon me geen beter team voorstellen!


Fijne avond,

Ma’am musketier

Geef een reactie

