Alles is haken – vest

Een tweetal weken gingen we vier dagen naar de beekse bergen met het hele gezin. Geen trip zonder haaknaald maar ik wou ook geen hele lading verschillende garen meenemen, dus nam ik mijn boekje “alles is haken” van Saskia laan mee.

Een toppertje echt waar, … Wat een fantastische projecten staan daar in!  Ik had de wol al liggen… Al vond ik het niet evident om de juiste kleur te vinden en als ik er nu zo naar kijk ben ik blij en weet ik perfect bij welk kledingstuk ik ze zal dragen. Mijn eerste gehaakte kledingstuk. En al bij al redelijk geslaagd…

Ik koos ervoor de rand in een ander kleur te haken en hoewel het niet de bedoeling is, vind ik ze ook mooi toe als omslagvest. De draadjes moeten nog weggewerkt worden, maar eens dat gedaan is kan ik begin aan de rest van de wachtende/lopende projecten… En misschien maak ik er nog wel eentje in een fleurig kleurtje maar in kortere versie.

Denk dat ik hem ook maar eerst nog even steven voor ik hem aan doe… 

Ma’am musketier

6 gedachtes over “Alles is haken – vest

Geef een reactie

