Opgeruimd staat netjes…

De zomer lijkt vandaag niet echt wauw te zijn. Integendeel… Wat het weer betreft πŸ˜‰ … Het perfecte moment dus om de jongens hun pinbord te vernieuwen. De oude waren met stof overtrokken isolatieplaten… Super leuk, handig en wel mooi, maar stofvangers tot en met… Een maand geleden ging ik echter met een vriendin richting Ikea en vond ik handige kastjes. De letters hing ik met lijmpistool vast. Et Voila…


Eerder deze week al de wolkamer/hobbykamer opgeruimd… Alle wol netjes terug per kleur…


En zo geraakt ieder hoekje beetje bij beetje opnieuw schoolklaar – chaosvrij en opgeruimd… Al is de quote “chaotische mensen zijn creatieve mensen” wellicht toch een beetje waar… Ik hoop met deze ijdele poging toch ergens rust in het hoofd te vinden πŸ˜‰

Hopelijk nu snel terug wat zon… Want straks ren ik twee keer door de woning πŸ˜‰

Ma’am musketier

6 gedachtes over “Opgeruimd staat netjes…

Geef een reactie

