Groot blad gehaakt

Door te naarstig wortelen te raspen, gaan de volgende deeltjes precies iets trager… Een gevoelige wijsvinger haakt niet makkelijk…

Bladeren worden gepakt door de wind, fladderen luchtig, wervelend en levendig door de lucht.  En net pakte ik er eentje op als vulling voor mijn vaasje

Plots ziet het er veel voller uit maar er is nog plaats voor enkele fleurige bloemen πŸ˜‰ hopelijk slaag ik er in met mijn fijne naaldwerk, en anders ben ik genoodzaakt even de dikkere haaknaald te nemen… Al zou dat nu ook geen ramp zijn want mijn wol voor de afwerking van mijn hartjesdeken kwam gisteren toe πŸ˜‰ ik bestelde die bij De wolkast. En wat een leuk pakketje… Want naast de bestelling zat een persoonlijk briefje… Super lief! 


Tot de volgende ! Welke bloem zal het deze keer worden? Rarara

Ma’am musketier

2 gedachtes over “Groot blad gehaakt

Geef een reactie

