Work in Progress: hartjesdeken

Voila, daar is ze dan… de kop is er af 🙂

Ik begon aan het hartjesdeken gehaakt met Scheepjes XL en haaknaald 5.  Het patroon is niet gratis, maar als je het pakket besteld krijg je er wel het patroon er bij.  Ik bestelde het pakket bij hobbydoos.  Ik kom net toe met mijn wit van Scheepjes om alle horizontale banden te doen, maar niet om de rand er rond.  Het pakket maakt dat ik het patroontje (alle hartjeskleuren) 2 keer kan doen.  Het lijkt met echter nog te klein, waardoor ik nu even moet wachten op een tweede lading.  Dan zal het perfect zijn.  Als alles goed uitkomt zoals ik het denk heb ik al een projectje in gedachten om met de restjes te doen.

Het is een echt mama-projectje… dacht ik… Maar er zitten hier al drie musketiers lonkend naar de deken te kijken. Het is nog niet af, en ik met me reppen om het niet al over hun benen te zien liggen wanneer ze gezellig in de zetel liggen 😉

Dan maar verder doen met een echt mama-projectje… Terwijl ik op de lading nieuw materiaal wacht 🙂 Een lenteboeket … ontworpen door Annemarie Arts.  Het pakket vind je hier bij wolplein.  je krijgt er de patroontjes van alle bloemen bij, maar pas op! ik mispakte me bij het pakketje want wat ben je nu met bloemen zonder vaasje… Dit patroontje zit er niet bij en vind je hier.  Hiervoor heb je zeker 4 (eigenlijk beter 5 bollen) Catania Grande voor nodig voor de basis.  De andere patroontjes vind je er ook terug als je op het hierlinkje klikt, want ik kan me voorstellen dat er ook nog restjes in je kast liggen, waar je het gezellig zelf mee kan haken.  Met een beetje fantasie kom je er wel.  Dus nu maar even uitproberen… gezellig in de zon (nu het kan) en wachten op de scheepjeswol die ik nog tekort kom 🙂

13557204_526951854165802_274855287_n

Hopelijk wordt het een zonnig middag 🙂

Groetjes,

Ma’am Musketier

 

 

12 gedachtes over “Work in Progress: hartjesdeken

    1. Dank je wel. Ik ben nog op de volgende lading wol aan t wachten om ze verder af te werken want 1m vind ik iets te kort dus zal ik ze maar wat langer haken 😉 voor de te veel aan wol heb ik al een superideetje 😉

      Like

  1. Pingback: #AdventsCALender dag 4 – Ma'am musketier

  2. Pingback: Alles op een rijtje… – Ma'am Musketier

Geef een reactie

