Good vibes…

Het is al een tijdje geleden, maar mijn haakproces voor de juffen/meester is volop aan de gang…

Maar naast mama zijn – werken – haken – en nog zo veel meer heeft “health living” me de laatste tijd ook in de ban. 

In een tweetal jaar tijd verloor ik -tig kilo’s, ben ik op een gewicht waar ik lang maar van kon dromen en dat wil ik zo wel houden. 

Met dank aan wat kleine dingetjes die me helpen om de good vibes te houden heb ik ook deze besteld (via Bullby)… Een glazen waterfles. Ze staat prachtig in mijn haakhoek en jawel… Ze geraakt leeg… 

Hier een home zweet home happy mama dus! Met dit voor ogen geraken de projecten zeker af…

Voor de ongeduldige ziel… De eerste vier namen zijn klaar. Nu vlug de laatste slinger en als die klaar is, toon ik ze hier zeker en vast…

De zon mocht er vandaag dan pas tegen de avond doorkomen… Ik heb de zon hier wel gevonden en voel me helemaal ‘zen’

Geniet van elk moment!

Ma’am musketier

Geef een reactie

