Toffe tas – Patroon By Claire

Vorige week woensdag al een sneak peek op mijn blog zien van mijn huidig project… En vandaag met trots, stel ik u voor… De toffe tas van by Claire.  Het patroon vind je op haar blog. Als je Hier klikt kom je er, maar je vind haar link-adres ook terug op mijn mapje waar al mijn favoriete ontwerpers/sites op staan.

Toen ik het pakketje garen kreeg van echtstudio vond ik het eerder flashy. Meer flashy dan verwacht. Maar eerlijk? Op zo’n druilerige dag als vandaag is alles wat zon uitstraalt welkom. Ik kreeg wel een mailtje van Knottenwol en als je op de naam klikt kom je bij de paketten in nog andere kleuren… Twijfel twijfel of ik ze nog eens zou haken… Maar eerst de juffengeschenkjes….want het jaar is bijna ten einde…

O ja en voor deze keer toch zelf de koe bij de horens gevat of laat ons zeggen… De draad in de naald! Want ik naaide zelf de voering… Voor de eerste keer en het ging verbazend goed vooruit 😉


Ik ben alvast klaar voor de zomer… Hopelijk jullie straks ook!

Fijne avond,

Ma’am musketier

4 gedachtes over “Toffe tas – Patroon By Claire

    1. Het is inderdaad echt een geweldige tas (en wat een inhoud :)) ) Ook de andere kleurenpakketjes zijn leuk (via knottenwol kan je ze vinden) daar zie ik ‘plastic handvaten’. Die vind ik dan weer iets minder. Ik zie wel dat je ze ook kan bestellen zonder handvaten (of eigen kleuren gebruiken die je nog liggen hebt)… misschien kan je leren riempjes gebruiken? Dat lijkt me ook heel erg leuk 🙂

      Like

Geef een reactie

