Zomerse dagen…

Soms heb je van die zomerse dagen… Woensdagen… Zoals deze, waarop je niet met drie musketiers in huis zit, maar 10 ridders en 1 prinses omdat er een feestje is… Een verjaardagsfeestje 😉

En op van die dagen ben je als moeder van de kroonprins meestal druk in de weer. Goede organisatie leerde mij echter dat zelfs zo’n drukke middagen een portie me-time kunnen bezorgen 😉 

Ja ja, echt waar … Terwijl de prinses gered wordt op de trampoline, de zandbak een waar bouwterrein geworden is en het speeltuig een kasteel, hoor ik warempel de vogeltjes fluiten, ruik ik het vers afgereden gras en denk ik mijmerend… Wat een dag!

En met een brede glimlach neem ik mijn projectje vast – iets met weinig denkwerk 😉 en denk ik opnieuw bijna in een droom “wat een dag – wat mooie fijne dag”


Ma’am musketier

4 gedachtes over “Zomerse dagen…

  1. Wat een mooi, fijn haakwerk! Toch heel prachtig, die kleurtjes, zo zonder nadenken!
    Groetjes, Sigrid

    ps: Ik wou dat ik zo goed kon organiseren als jij 🙂 Of zo goed kon ontspannen als jij 🙂
    Klinkt zalig!

    Liked by 1 persoon

    1. Dank je wel Sigrid… De kleurtjes zijn niet zonder nadenken hoor 😉 het patroontje is de toffe tas van by Claire. Het is een ritmisch terugkerend patroon en dat was gisteren handig 😉 ondertussen op de helft…
      Dat relaxen lukt de ene keer beter dan de andere keer hoor, wees gerust maar soms heb je van die dagen ;))

      Like

Geef een reactie

