Oilily look like tas

Daar is ie dan: het eerste onafgewerkte projectje is klaar… Althans het haakwerk 😉☺️.

Nu nog even over de handleiding voor het naaiwerk buigen (of een lieve vriendin aanspreken 😉) en dan is ie helemaal af.

Het enige verschil dat ik maakte met de originele is … naast de bloemen ipv de vlinders, de afwerkingsband.  Deze wordt in de originele met de kreeftensteek  gehaakt, maar vond ik niet zo mooi op mijn werk.  Ik zocht dus verder op het net voor wat afwerkingssteken en vond deze er het best bij passen: “half vaste – half vaste – 3 losse – 2 half vaste op de 1e en 2e losse die je haakte” dit zo herhalen tot het eind.  Zo krijg je precies kleine golfjes

Het is een gratis patroon dat je kan vinden op: Maak het hip. Er is ook de über-coole iPad-hoes en gsm-hoes maar ik beloofde mezelf even eerst de onafgewerkte projectjes te doen 😉

Oh en moet je eens kijken op…De nachtegaal tas En De vlindertas… Om bij weg te smelten toch? Maar eerst het volgende afwerkprojectje 😎. Dat “wil ik ook nog maken -lijstje ” wordt echter wel steeds langer en langer 😉

 

Veel haakplezier dit weekend…

 

Ma’am musketier

Geef een reactie

