Daar is ze dan … het patroon

Daar is ze dan eindelijk…
Het langverwachte patroon…

Van deze versie:

2016-04-13 14.48.16

Kwam ik uiteindelijk naar deze versie:

image1

Ik heb er uiteindelijk zeer veel plezier aan gehad.  Zowel aan het bedenken, het uitschrijven als het creëren.
De zonen staan alvast te springen wat extra’s,  maar voorlopig moet dat even wachten.  Er zijn wat andere projectjes die klaar liggen.

Wil je ze zelf ook graag uitproberen?  Dan hoop ik dat ik je met het patroon kan helpen.  Je vindt het ook terug onder mijn luikje gratis haakpatronen.

Hopelijk heb je er evenveel plezier aan als ik… Ik hou er wel van jullie creaties te zien en mijn naam te zien vermeld wanneer je het ontwerp maakte.  Mijn basisvisie is dat iedereen de kant moet krijgen patroon te haken en daarom wil ik ze even nog gratis aanbieden.
Daarom zou ik ook willen vragen hier zeker een berichtje na te laten bij het downloaden, je creaties te tonen en mensen door te verwijzen naar mijn blog om het patroon te ontdekken.  Graag zie ik je ook terug, dus volgen mag ook steeds 🙂 Want niets is leuker dan wat interactie op een blog.

Voor mij zal het alvast niet het laatste patroon zijn … Ideeën genoeg 🙂

Tot gauw!

 

Ma’am Musketier.

6 gedachtes over “Daar is ze dan … het patroon

  1. gea steffens

    Echt super leuk mijn zoon is al heel wat ouder nu, maar als klein jochie wilde hij altijd kraanmachinist worden. Anders had ik hem gemaakt, misschien later als de kleinkinderen komen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

