Uil

Er kwam nog iets tussen mijn eigen project! 9 jaar geleden werd mijn oudste zoon geboren! Feest alarm! Na zijn appeljasjes die ik eerder maakte (zie een van de vorige blogjes) liet hij me weten dat hij zeker ook iets voor zijn juf wou. Hij heeft al een maandje een vervangjuf en die krijgt ook een appelzakje. Zijn eigen juf is ziek en om haar een hart onder de riem te steken, stak ik vandaag bij de directeur van de school uil Floor binnen… In de hoop dat dit voor de juf een opkikkertje wordt. Het patroon is van stip en haak: http://stipenhaak.blogspot.be/2014/12/floor.html?m=1.  Je vindt ze ook terug op: Facebook.

We kunnen de verjaardaghaaksels even afsluiten en ga nu snel met de houtconstructie en mijn haak-notitieboekje aan de slag voor mijn volgende project 😉 misschien later deze week een voorproefje 😉

Fijne dag,

Ma’am musketier

2 gedachtes over “Uil

Geef een reactie

