Eigen project – aanzet

Deze middag is de aanzet gemaakt voor het eigen project… Samen met mijn man heb ik een aannemersbedrijf en dan is het natuurlijk niet abnormaal dat een van de zonen de kriebels meegekregen heeft.  Ik zocht overal haakpatronen van bouwkranne, maar jammer genoeg vond ik geen. Een gat in de markt dus :)) aangezien hij zijn eerste communie doet, wou ik deze als decoratie zeker maken. Dus… Zo gezegd, zo gedaan. Het houten frame zit voorlopig in elkaar… Nu maar haken geblazen…

Wordt vervolgd!

Ma’am musketier

3 gedachtes over “Eigen project – aanzet

Geef een reactie

