Uiltjes 

Tijdens bezoekjes van vrienden gebeurt het wel geregeld dat haken ter sprake komt. Zo ook bij een bezoekje van vrienden. Ik was bezig met de appeljasjes uit mijn vorige blog toen de vriendin me uiltjes vroeg te haken voor de uiltjesklas. Haar zoontje is binnenkort jarig.

Na wat zoeken vond ik in “kleurige cadeautjes haken” het gepaste patroon terug. Een tweetal jaar geleden had ik ze al es gehaakt voor de communie van mijn eerste zoon… En nu dus voor een verjaardag… Hopelijk is de klas blij 😉


Prettig weekend

Ma’am musketier

Geef een reactie

