De planeten – klaar om op te hangen!

… Daar zijn ze dan… Alle planeten zijn gehaakt en poseerden statig voor de foto. Ik kan niet wachten om ze op te hangen. Het zal zeker tot plezier – dromen – kennis leiden. Nu al vroegen de kinderen: en welke planeet is dit? En welke ben je nu aan het haken? Een pedagogisch verantwoord project dus 😉 en zeker voor herhaling vatbaar indien het zich zou voordoen. De patronen van Mieks creaties  zijn zeer duidelijk (klik je op de naam, dan kom je op het patroon ☺️) en het resultaat? Daar ben ik super trots op!

Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven… die rondes haken, zijn super leuk, maar… ik weet nu wel zeker dat ik haakverslaafd ben… Wakker worden ’s nachts en doortellen ‘toer 26 – 27 – 28…” Hmmm… maar 1 ding weet ik toch zeker… ik doe er geen mug kwaad mee 🙂

O ja en laat gerust achter, wat jij er van vindt 🙂


  
  
Fijne zonnige dag,

Ma’am Musketier

Geef een reactie

