Kind-alarm

Annemiek, Annemiek, wat deed je me toch aan 😅.

Na het tonen van je site was mijn oudste helemaal weg van je nieuwste zonnestelsel-patroon en jawel… Ook al zei ik “nee”, mijn hart zwichtte.

Hij vond zijn lamp (Nvdr met auto’s op) te kinderachtig en was nu wel oud genoeg om zelf te kiezen en jawel deze wou hij beslist…

Zo gezegd zo gedaan. Op de foto zie je al de gehaakte zon stralen als het licht aangaat. En als hij slapen gaat verschijnen de maan en sterren op zijn plafond. De planeten liggen allemaal klaar gehaakt om op te hangen. Dat resultaat toon ik je morgen want wie wil nu nog de zoon in dromenland storen 😉

Ik ben eigenlijk al even enthousiast ondertussen als zoonlief en helemaal verliefd op (naast de zonen zelf) de slaapkamer 😉


Droom zoet,

Ma’am musketier

Geef een reactie

