Tussendoortje: scrat de eekhoorn ice age

Een tijdje geleden vroeg een kennis of ik scrat uit ice age kon haken. Geen idee wie dat was maar met wat opzoekwerk vond ik wel een Engels patroon.

Ik zocht me suf naar andere patronen maar vond die jammer genoeg niet.

Dit weekend er dan toch aan begonnen en het ging direct al de mist in. De staart was in verhouding met het lichaam te groot. Ik liet het dan maar weer een dagje liggen en na wat tobben dan toch gepoogd te haken met dubbele draad. Zelf vind ik dat iets te grof voor amigurumi, maar het patroon leent er zich wel naar toe.

Ik merkte wel enkele telfouten op in het originele, waardoor ik het voor de zekerheid vertaalde in het Nederlands voor de liefhebbers. Je vindt het ook terug onder mijn luikje gratis haakpatronen.

Hij is dus klaar en het leukste was… De eikel 😉

En nu terug naar waar ik bezig was… The castle 😉


Haak ze,

Ma’am musketier

Geef een reactie

