Ice Queen Cap – Nederlands

Gisteren zette ik mijn blogje het resultaat van mijn sjaal en muts (hoedje dat ik maakte).  Een van de reacties die ik kreeg was dat het zo’n leuk hoedje was, maar het een Engels patroon is, en dat sommigen geen Engelse haaktermen kunnen lezen.

Bij deze ging ik deze morgen naarstig aan het werk om deze muts door meerdere mensen te kunnen laten maken.

Je vindt het patroon in het Nederland van de Ice Queen Cap  ook terug onder mijn luikje gratis haakpatronen.

 

IMG_1004
Ice Queen Cap – Sjaal uit Puur Haken van Maaike Van Koert

Veel haakplezier!

Ma’am Musketier

2 gedachtes over “Ice Queen Cap – Nederlands

Geef een reactie

