Winterse grillen

Vorige week startte ik mijn winterse sjaal. Omdat ik nog moest wachten op de wol (er kroop er meer in dan verwacht) moest ik het projectje even aan de kant leggen… Maar…godzijdank door echtstudio, kwam vrijdagavond de volgende lading al aan en kon ik verder.

Omdat een sjaal zonder muts als een fiets zonder remmen aanvoelt heb ik ook een muts er bij gehaakt. Een gratis patroon dat ik al een paar maanden wou uitproberen. ( op de kleine foto zie je de foto die bij het patroon staat, zodat je een idee hebt hoe het ‘aan’ ziet)

Het patroon van de muts vind je hier: http://com.yarnspirations.pattern-pdfs.s3.amazonaws.com/WEB-P-CAN-WomensPeakedHat-ENG.pdf

Een keer je het door hebt haakt het vlug en makkelijk.

Eigenlijk ben ik niet voor koud weer, maar stiekem hoop ik nu wel nog op een kleine winterprik 😅.
De nederlandse vertaling vind je in mijn volgend blogberichtje terug

Het kasteel waaraan ik bezig was, kan nu terug verder verwezenlijkt worden 😀.


Fijne avond allen,

Ma’am musketier

5 gedachtes over “Winterse grillen

    1. Dank je wel Jolanda. Ik las het vanuit het Engels maar als je wil, wil ik het deze week gerust es uittypen. Ik stuur het je dan door 😉 en post het hier even op deze blog, zodat je deze hippe muts kan haken. Succes verzekerd want… Mijn man wil hem nu al claimen 😉

      Like

Geef een reactie

