Winterse sjaal 

De vrieskou zijn we hier precies niet meer gewoon, dus alle mogelijkheden om ons te verwarmen benutten we…

Met zicht op de haard, gestart met het haken van een sjaal (en ja, we maken al ruzie wie zich er eerst mee mag verwarmen 😉 – misschien moet ik maar een superlange maken die we beiden kunnen dragen) 

Het patroontje vond ik in “Puur haken” van Maaike van Koert. Een prachtig Boek, echt waar!!! Een aanrader!

Maar… De wol is op… Helllup!!! Zelden kwam ik dit tegen maar bij deze dus wel… Dan maar vlug wat bijbesteld in de hoop maandag verder te kunnen. 

Tussendoor kan ik de torens van mijn kasteel maken… Ik ben namelijk bezig aan het kasteel van MieksCreaties. Echt ook een aanrader!!! Wat een tof project is dat 😉 dus nu maar even daar nog wat rijtjes van 😉

  
Een warme avond gewenst

Ma’am Musketier

2 gedachtes over “Winterse sjaal 

Geef een reactie

