Laat de winter maar komen…

sinds ik 1 keer de Flint fox cowl maakte, kreeg ik een aantal keer de vraag of ik ze voor een dochterlief wou maken…

Na de lichtblauwe, maakte ik ook een zwarte en daarna eentje in rood en eentje in blauw.

Aangezien geen van de kids wil showen, doe ik het maar even zo.

de laatste twee zijn zusjes en aangezien ik vind dat de broer niet achter kan blijven, haakte ik voor hem een stoere bijenmuts als verlaat babygeschenkje (wat nu eigenlijk peutergeschenkje geworden is…)

En ik … Ik ben stiekem blij even aan de amigurumi te gaan 😉 wordt vervolgd!

Ma’am musketier

Geef een reactie

