Verjaardagen vervolg…

er zijn er twee jarig vanaf morgen, hoera hoera, en dat vieren wij 😉

Om samen te vieren heb ik deze gehaakt:


En uiteraard hebben we er beide zin in 😉

Het patroon komt uit combigurumi van a ma Sacha en dendennis: http://www.dendennis.nl/boek-combingurumi-nvt.html

Ik haakte ze ook met special DK van stylecraft maar paste de lossen aan, aan de afmeting van het hoofd van mijn zoon, want de aantal lossen bleken iets te weinig in het boel.

Ik vond wel een supertruc om het gesakker betreffende de gedraaide lossenketting te vermijden. Vanaf nu gebruik ik steevast de stokjesstart zoals die haarfijn is uitgeschreven op: http://hethaakbeest.be/opzetten-zonder-lossenketting-stokjes-voor-rechtshandigen/ en voor de linkshandigen onder ons (ook die staan beschreven op de site ;))

We zijn u nu helemaal klaar voor het eerste na-nieuwjaarsfeestje. Op naar een nieuw projectje 😉

Ma’am musketier

Een gedachte over “Verjaardagen vervolg…

  1. Pingback: Tiener in huis #boekenleggers – Ma'am musketier

Geef een reactie

