Nieuwjaarsgeschenken 

In de zoektocht naar het gepaste cadeautje voor mijn mama vond ik op mijn zoektocht op pinterest vond ik hier:

https://www.pinterest.com/pin/307018899576495128/
Mijn mama doet in haar vrije tijd aan yoga en deze yoga-sokken dan op zeer comfortabel. Ik haakte ze met bolletje die ik nog over had (voor naald 4 – 4,5) en haakte ze met naald 5.

Daarnaast haakte ik ook een yogazak om haar matje in te doen. Het patroon vind je hier:

http://www.danyelpinkdesigns.com/2015/07/crochet-pattern-yoga-mat-tote-bag.html?m=1
Het is een gratis patroon.  De Nederlandse vertaling vind je ook terug onder mijn luikje gratis haakpatronen.

De tas maakte ik eerst en ja ik geef het toe. De sokken waren wat meer zoekwerk en wel wat meer last minute. Gelukkig is het een drie kwartier rijden naar mijn ouders en kon ik de afwerking in de auto doen 😉 maar het is me uiteindelijk wel gelukt 😉 vanaf nu gaat de hippe oma dus in stijl naar de yoga-les 😉

 Ma’am musketier

Geef een reactie

