Gordijnen

het moest er al lang van komen maar het duurde even… Niet zo handig met de naaimachine maar uiteindelijk na veel zwoegen toch gelukt. Vanaf nu zijn de jongens s avonds in dromenland. Voor de kleinste met dino-achtige dieren, voor de middelste huisjes en voor de oudste een eerder neutrale driehoekjespatroon.

Alle stofjes komen uit de Ikea maar omdat ik de juiste – die ik in gedachten had – niet vond heb ik uiteindelijk twee eenpersoonsdekbedden gekocht waarvoor de voorkant diende voor de jongste en de achterlant voor de oudste. De eerste vier gingen vlot maar die van de oudste wou ik dubbel stikken met zonsverduisterende gordijnstof… Van die laatste haalde ik wel 5 keer opnieuw uit en denk ik nu… Nooit meer…

Maar ik kan gelukkig nu wel zeggen:  Voila … De zoete dromen kunnen beginnen…


Ma’am musketier

2 gedachtes over “Gordijnen

Geef een reactie

