Robin Hood(ie)

Een paar weken terug kwam de hoodie “Flint fox cowl” van the velvet acorn ter sprake onder kennissen. Ik was benieuwd en ging op zoek. Zo gezegd, zo gedaan en op deze winterse dag kwam deze uit mijn naald getoverd πŸ˜‰ Het leek me eerder iets voor meisjes maar op basis van het kooppatroon maakte ik dan toch een Robin Hoodie voor mijn oudste zoon. Op naar de twee volgende blijkbaar want die vinden het maar fris zo op hun paard in hun ridderlijke bossen (hun fantasie πŸ˜‰ ). Bij deze vind ik ze toch geslaagd! Op naar de volgende taak op mijn lijstje πŸ˜‰

  

2 gedachtes over “Robin Hood(ie)

Geef een reactie

