Poncho

Soms mogen mama’s ook iets. En na twee weekjes serieus ziek te zijn geweest ben ik dan maar aan de wijze draad gegaan. Ik ben zo geen jassendrager en das altijd een probleem bij de seizoenswissel. Ik had eerst een poncho van ponnekeblom gehaakt maar al vlug zag ik eigenlijk dat de volwassenmaat geen volwassenmaat kon zijn. De bobbelsteek was fan-tas-tisch! Het resultaat iets minder… 😩. Ik maak hem zeker nog es opnieuw in een minder deadline-moment maar nu wou ik echt eentje die ik snel aan kon. Dus van het laatste stuk gestart met een nieuwe: de boho-poncho. Met drie draden waaronder de louisa harding etoile kwam ik tot volgend resultaat. Net goed op lengte… Gezien ik geen fan van slierten ben onderaan liet ik die weg. Maar met deze ben ik superblij. Nu nog even draadjes wegwerken en dan even een geboortecadeautje haken om dan verder te gaan met een sjaalmuts en een omslagdoek en een aapje. Kwestie van te weten wat te haken 😀

– gratis patroon te vinden op internet –

Ma’am musketier

  

Geef een reactie

