Elsa uit Frozen

Nu de vlinder klaar wou ik voor de zus van de verkorene  vlinder-ontvangster ook toch iets haken. Uit inside info haalde ik dat ze zot is van frozen. Ik had een mooi patroon, jawel, maar poppen haken met drie jongens in huis is dat geen synecure. Uiteindelijk nog vrij goed gelukt al denk ik het haar nog wat voller te maken vooraan. Maar al bij al nog goed gelukt! Op naar het volgende project al vind ik daar geen patroon van. Voor de eerste keer zelf maar uitschrijven dus 😉

  

Geef een reactie

