Mystery blanket

Een paar maand geleden schreef ik me in voor de mystery blanket Nederland 2015 via breiclub.nl. Een misterieus deken haken. Elke maand patroontje een jaar lang krijgen. Het leek me een leuk idee al brengt dat ook wat stress teweeg want meestal wil ik per se weten waar ik aan begin!

Vorige maand kreeg ik mijn eerste doos garen binnen en ik had al stress! Garen waar je nog nooit mee haakte en toebehoren maar bij het openen… Wauw!! Ook de befaamde addi-haaknaald zat er bij. Die laatste liet ik na 1 toer al varen want ze ligt niet goed in mijn hand vond ik.

Maar de kop is er af! De eerste twee blokken van deze maand gehaakt en wat haakt het prettig dat garen. Ook glittergaren gingen vlot. Mezelf kennende kon ik het niet laten om van elks eentje te maken πŸ˜‰. Op naar de volgende 2 basisbloklen en 5 bloemenblokken! Ik zie het al voor ogen en hopelijk haak ik deze deken volledig af en krijg ik de moed mijn andere 2 onafgewerkte af te werken ☺️. 

Ma’am musketier

  

2 gedachtes over “Mystery blanket

  1. Ziet er goed uit! Ik duim mee dat je kunt volhouden want ik ben ook benieuwd naar het volledige resultaat!
    PS: ik haak ook nog steeds met mijn ouderwetse haaknaald omdat ik die dikke grepen juist heel onhandig vind πŸ˜‰

    Like

Geef een reactie

