Gehaakte stolp voor fruit

Toen ik eergisteren een taart bakte, wou ik er iets op zetten om de vliegen tegen te houden… Jammer genoeg was het enige dat ik vond, een afgeschenen stolp. Ik was eigenlijk nogal teleurgesteld en het fleurde echt niet op…

Uiteindelijk hebben de kids de taart rap opgegeten (tja zoiets blijft hier niet lang staan ๐Ÿ˜‰ ) en ben ik aan het opzoeken gegaan. Een patroon vond ik niet makkelijk maar uiteindelijk heb ik uit het boek “haken en sfeer” het patroon van de grote schaal genomen en deze wat aangepast op het laatste ย en omgekeerd paste hij perfect om die over het ijzer frame te halen. Met vasten vastgehaakt rond het frame… E Voila… Le resultat ๐Ÿ˜‰

En wat nu net leuk is… Ik haak er subiet de kleine, middelgrote en grote schaal erbij en past alles in het plaatje ๐Ÿ˜‰
Ma’am musketier en het kleine geluksgevoel ๐Ÿ˜‰

2 gedachtes over “Gehaakte stolp voor fruit

    1. Ma'am Musketier

      Dank je wel Sigrid. T is eens iets anders ๐Ÿ˜Š en met drie jongens in huis blijft taart niet lang leven ๐Ÿ˜ dan maar de versgeplukte appeltjes van vandaag eronder ๐Ÿ˜€

      Like

Geef een reactie

