Kapstok kinderen voor de gang

ik had al een tijdje een kapstok-boom in de gang hangen maar ze verdween vaak achter de staande kapstokken, die dan weer omvielen door het gewicht. Ik wou dan ook voor de drie kids dezelfde boom hebben met andere tinten aan de muur, zonder dat er iets meer dan een boekentas voor stond. In eerste instantie wou ik dezelfde boompjes nog es twee maal kopen en zo tot idem look komen… Tot ik die niet meer vond.

Uiteindelijk dan maar verdergezocht en via houtenlabel.nl leuke bomen gevonden en na wat gepimp deze namiddag is de eerste klaar… Nu nog wachten op een man die mij de juiste plaat geeft (die liggen hier bij overvloed maar toch maar even vragen welke hij niet meer nodig heeft), de boom op de plank lijmen en dan aan de muur hangen… Hier zijn er alvast drie die niet kunnen wachten op het eindresultaat 😉

Geef een reactie

