Scheepjes Cal – Week 1

3410030_orig

 

De eerste week van de cal 2015 van scheepjes had ik al even achter de rug.

Het zou een sjaal moeten worden en ben al benieuwd naar het resultaat! Blokken had ik echter nog nooit gedaan en met 3 kids in de omtrek dacht ik … Hoe kan ik dat in godsnaam doen…

Bij deze, de koe bij de horens gevat en in de loods een stuk isolatie genomen. Met een stofje er om heen leek het kinderspel. Ze ligt nu te drogen (met eucalan-water mengeling besproeid) en ik ven benieuwd naar het resultaat.

Vanavond even de schade van week 2 inhalen en dan starten met week 3! Dan ben ik op schema en als een klein kind in een speelgoedwinkel kan ik niet wachten om hem helemaal af te zien

Geef een reactie

